Ako sme aj počas koronavírusu firmám naštartovali predaje? Dosahujeme najlepšie čísla v našej histórii

Ako sme aj počas koronavírusu firmám naštartovali predaje? Dosahujeme najlepšie čísla v našej histórii

Veľké množstvo firiem dnes uťahuje rozpočty a peniaze do reklamy nalieva len opatrne. Na prvý pohľad to dáva zmysel, no ak sa pozrieme na čísla, zrejme ide o jednu z najväčších chýb, ktorú vo firme môžete spraviť. To, že sú ľudia doma, neznamená, že nenakupujú.

Podložené je to aj číslami. Štúdia od International Publishers Association zistila, že pokiaľ svoju reklamu na rok úplne pozastavíte, bude vám trvať až 5 rokov, kým sa vrátite na pôvodné predaje. V prípade zníženia reklamného budgetu na polovicu vám návrat bude trvať 3 roky. Najmä v súčasnej situácii sa z takého prepadu niektoré firmy vôbec nemusia pozviechať.

Investícia do reklamy je dnes dôležitejšia ako kedykoľvek predtým a uvedomujú si to aj najväčšie firmy, s ktorými spolupracujeme. Ako podporu malých a stredných podnikateľov sme sa v Startitup ku kampaniam rozhodli pridávať 100 % objemu zadarmo.

Páčia sa Vám naše kampane? Kontaktujte nás