Ako sme klientovi prostredníctvom súťaží zväčšili Instagram o 16 000 sledovateľov

Ako sme klientovi prostredníctvom súťaží zväčšili Instagram o 16 000 sledovateľov

Súťaž, ako forma natívnej komunikácie, spĺňa brand awareness aj komunikačný cieľ. Primárnym dôvodom, prečo využívame súťaže, ako formu natívneho obsahu, je zvyšovanie počtu sledovateľov na instagramovom účte partnerov. Je však dôležité spomenúť všetky pozitívne efekty, ktoré dokážeme dosiahnuť vďaka súťažiam:

  1. zvýšiť predajnosť produktov 
  2. získať klientovi nových sledovateľov za extrémne krátky čas
  3. zvýšiť engagement na jeho instagramových postoch a stories
  4. zvýšiť povedomie o značke klienta a jeho produktoch či službách
  5. podporiť klientovu prebiehajúcu kampaň

V spolupráci s dm drogerie markt Slovensko sme vytvorili sériu súťaží, ktoré prebehli na instagramovom účte nášho ženského portálu @odzadu, lifestylového portálu @interezsk a zábavného portálu @emefka_official.

Páčia sa Vám naše kampane? Kontaktujte nás