Ako sme využili rivalitu Česka a Slovenska pre natívny obsah

Ako sme využili rivalitu Česka a Slovenska pre natívny obsah

Slovné spojenie natívna reklama zažíva v poslednom období obrovský boom. Natívnou reklamou označujeme články, videá, reklamu vo vyhľadávaní, display reklamu resp. všetko, čo si klient objedná u vydavateľa ako reklamu, ktorá zapadá vizuálne a obsahovo do prostredia média.

Startitup Group pracujeme s natívnou reklamou denne, preto sme sa rozhodli v tejto prípadovej štúdii rozobrať 2 najúspešnejšie natívne články nášho portálu EMEFKA, ktoré sa stali virálnymi.
Pri natívnej reklame je dôležité vytvoriť nielen článok s kvalitným obsahom. Je potrebné zamerať sa aj na jeho distribúciu a performance.

V skratke o EMEFKA:

EMEFKA je najväčší fun/lifestyle portál na Slovensku a v Česku, ktorý patrí do mediálneho domu Startitup Group. Za svoju krátku pôsobnosť sa stal podľa portálu medialne.etrend lídrom v sociálnych sieťach medzi slovenskými médiami. Sleduje dianie v spoločnosti a zábavnou formou reaguje na aktuálne témy, trendy či skutočnosti a vytvára tak virálny a užívateľsky atraktívny obsah. V priebehu rokov sa stal každodennou súčasťou ľudí na internete a vybudoval si silnú a aktívnu užívateľskú základňu na sociálnych sieťach.

Páčia sa Vám naše kampane? Kontaktujte nás