„Čísla návštevnosti sú šialené.“ Ako sme vytvorili najefektívnejšiu autobazárovú kampaň?

„Čísla návštevnosti sú šialené.“ Ako sme vytvorili najefektívnejšiu autobazárovú kampaň?

Natívna reklama je kráľom, ak v kampani ide o brand awareness, no ako native advertising aplikovať na klienta, ktorý má záujem predovšetkým o performance?

Autobazáry potrebujú predávať. Len minimum zákazníkov u nich nakúpi viac než dvakrát, preto je zásadná práve jednorázová výkonnosť kampaňe.

Bazár AutoPDK je na Slovensku štvornásobným držiteľom titulu Autobazár roka, zákazníci im nechávajú vysoké recenzie a na trhu pôsobia už 13 rokov – dajú sa preto považovať za autoritu a odborného lídra trhu. Práve preto sme sa stali partnerom a natívna kampaň AUTO PDK dosiahla fantastické čísla.

Páčia sa Vám naše kampane? Kontaktujte nás