Virál na mieru: Vďaka kreatívnej výzve pre TATRATEA sme cez 1 post oslovili 350 000 ľudí

Virál na mieru: Vďaka kreatívnej výzve pre TATRATEA sme cez 1 post oslovili 350 000 ľudí

Virálny post na sociálnych sieťach je snom každého zadávateľa. Produkcia je pomerne lacná a ak to dobre dopadne, výsledok uvidia státisíce ľudí. Väčšina svetových marketérov sa však zhodne, že sa virál nedá garantovať. Nášmu zábavnému portálu EMEFKA sa to však konzistentne darí a októbrová spolupráca s kežmarskou spoločnosťou Karloff je ďalším dôkazom.


 

Karloff je klient, s ktorým neprestajne spolupracujeme už vyše 2 rokov. Za tú dobu sme ako mediálny dom vyprodukovali 3 videá, vyše 30 natívnych článkov a cez 50 postov a stories na Instagrame.

Naši čitatelia Karloff milujú – vyrábajú totiž ikonický lovebrand Tatratea, ktorý sa dá otočiť na viacero spôsobov. Seriózneuvoľnene či feelgood. Vďaka dlhej a konzistentnej spolupráci vieme, že sú kľúčové predovšetkým dosah a zapamätateľnosť výstupu/kreatívy. Kampane sú totiž awarenessové a virál je v tomto prípade trefa do čierneho.

Páčia sa Vám naše kampane? Kontaktujte nás