Vytvorili sme najúspešnejšiu letnú kampaň na Slovensku

Vytvorili sme najúspešnejšiu letnú kampaň na Slovensku

Náš klient mal výzvu osloviť a zaujať mladých ľudí vo veku 18-25, ktorí na Instagrame trávia veľa voľného času. Preto sme si stanovili ako hlavný cieľ zvýšenie počtu followerov (sledovateľov) a povedomie o instagramovom účte @lidlsk u cieľovej skupiny 18-25.

V Startitup Group vieme o sile každého nášho komunikačného kanálu, preto sme sa rozhodli, že kampaň pre spoločnosť Lidl v období júl 2018 a september 2018, bude postavená na jednej sociálnej sieti, a to na Instagrame.

Komunikačnú kampaň sme rozdelili na dve hlavné línie, vtipnú a serióznu, ktoré sme komunikovali na dvoch najsilnejších slovenských brandoch v rámci social medií – Emefka a Interez.

Všeobecný cieľ: posilnenie IG spoločnosti Lidl, budovanie povedomia o značke a posilnenie imidžu značky Lidl na sociálnej sieti Instagram.

Páčia sa Vám naše kampane? Kontaktujte nás