Z TATRATEA sa medzi mladými ľuďmi stala legenda. Ako vyzerala naša celoročná spolupráca s takmer 50 výstupmi?

Z TATRATEA sa medzi mladými ľuďmi stala legenda. Ako vyzerala naša celoročná spolupráca s takmer 50 výstupmi?

So známou slovenskou firmou Karloff sme uplynulý rok spolupracovali prakticky nepretržite. Firma spod Tatier stojí napríklad za ikonickými produktmi ako Tatratea a Czechoslovakia Vodka – ide tak o veľmi špecifického partnera, ktorý kladie dôraz na prestíž, prémiovosť a lokálny pôvod svojich produktov.

Zároveň ich však chce profilovať ako mladé, svieže a fun, pričom niekedy príde čas aj na náročnejšie a komplikovanejšie témy s hlbším posolstvom, ktoré vysvetľujú základné hodnoty celej firmy.

Pre Startitup Group hrá do kariet fakt, že disponujeme 8 portálmi – každý s vlastnou cieľovou skupinou a s vlastným štýlom komunikácie. Rôzne témy sme preto mohli posúvať rôznym publikám a maximalizovať tak relevantný výtlak.

Preto sme našu celoročnú spoluprácu v roku 2020 viedli až na 3 portáloch – Startitup, Emefka a Interez so širokospektrálnou komunikáciou od článkov až po virálne posty na sociálnych sieťach.

Páčia sa Vám naše kampane? Kontaktujte nás