Babské veci

  • Babské veci sú špecifickým portálom Startitup Group – a to najmä svojou cieľovou skupinou. Ako jediný z našich portálov sa nezameriava na mladé publikum. Babské veci čítajú ženy vo veku 34 až 60 rokov. Zameriava sa na témy o zdraví, kráse, bývaní, domácnosti móde či osobnom rozvoji.

Komunikácia vašej značky cez Babskeveci

  • Babské veci komunikujú trefne, prakticky a hlavne nenútené, a to je skvelý priestor pre komunikáciu produktov či služieb pre miestnu skupinu. Babské veci vám tiež dávajú príležitosť komunikovať prostredníctvom Startitup Group na versatilné cieľové skupiny – kampaň pre mladých na Startitup TikToku či Emefka Instagrame môžu dopĺňať články na Babských veciach pre vyspelejšiu cieľovú skupinu.
  • Ideálny portál pre: natívnu komunikáciu produktov určených predovšetkým pre ženy v produktívnom veku.

Sociálne siete

Fakty

450 tisíc reálnych užívateľov mesačne
1,2 mil. page views mesačne
dm kaufland billa oriflame lidl

Vekové rozloženie a pohlavie

Lucia Mužlová

Aj keď vyštudovala Environmentálny manažment, písanie má v krvi. Ak treba, dokáže napísať kvalitný článok za pár minút. Má rada Sergeia Polunina, knihy a kávu. Rozumie ženám a preto je na čele portálov Babské Veci a Receptík.
Vaša reklama môže byť na tomto portáli Kontaktujte nás